Valentijnsdag, mijn verhalen!

06 februari 2016


Hey allemaal!
Het is alweer bijna Valentijnsdag en de artikelen omtrent deze liefdes dag poppen als paddenstoelen uit de grond, natuurlijk wil ik niet achterblijven, maar ik schrijf geen tips voor welke cadeaus je kan kopen, die kan je immers op bijna iedere blog vinden, daarom vertel ik je wat ik de afgelopen jaren op Valentijnsdag heb gedaan :) (ookal zullen het geen spectaculaire verhalen zijn, ik ben immers nog maar 14 maar hé, altijd leuk om te lezen toch?)

Ik wil wel even zeggen dat dit allemaal typische 'kinder verkeringen' waren, ik heb het dan ook over groep 6, 7, 8, geen mega serieuze relatie ofzo.

Groep 6
Toen ik in groep 6 zat besloot ik op Valentijnsdag zelf initiatief te nemen, zo gezegd zo gedaan. Ik had een kaartje gemaakt en aan hem gegeven en ik kreeg een super lief kaartje terug. Het is dan ook best een poos aan geweest, heel grappig om er zo op terug te kijken, nu zou ik niet zo snel iemand vragen, dat laat ik liever aan de jongen over :)

Groep 7
In groep 7 gebeurde er iets bizars, ik had nog steeds verkering met de jongen waar ik het over had in het stukje hierboven, en terwijl ik van hem een kaartje en zulk soort dingen kreeg, werd ik gevraagd door een andere jongen, like whut?! Ik heb dan ook (ookal vond ik het heel zielig voor die jongen) nee gezegd, wat eigenlijk wel logisch is.

Groep 8
In groep 8 kreeg ik een mega grote kaart van iemand, maar het was allemaal een beetje apart want de een zei dat het een grap was voor een weddenschap, de ander beweerde dat hij het misschien wel meende, uiteindelijk is het uitgelopen op niks, hoe dan ook, ik vond het leuk om een kaart te krijgen haha!

En dit was het dan! Vorig jaar is er niks gebeurd dus ik kan er ook niks over vertellen, dus tot hier mijn Valentijns dag verhaal!

Vond je dit een leuk artikel? Laat het me weten in de reacties! 
 

4 opmerkingen

  1. Whuut! Hoeveel verhalen heb je wel niet? Ik heb er 1, en die is niet heel bijzonder, maar ik vertel hem lekker toch: iemand wilde zo'n roos voor me kopen maar ze waren uitverkocht. Echt heel interessant... Haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja in groep 8 ik kan het me nog herinneren geniaal♡

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahaha groep 8 hadden wij koekjes gemaakt voor mijn valentijn weet je nog ?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahaha groep 8 hadden wij koekjes gemaakt voor mijn valentijn weet je nog ?

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.