Vakantie plannen

25 februari 2016


Het is inmiddels alweer halverwege de vakantie maar toch wil ik jullie vertellen wat mijn vakantie plannen waren, lees je mee?

Intratuin
Wat is dat toch een leuke winkel! Ik vind het heerlijk om daar rond te struinen, interieur dingetjes, kaarsen, leuke dingen voor in de keuken, servies, lekker lunchen, love it!

Logeren
Ook ga ik met een vriendin logeren, daar heb ik zo'n zin in! Het word echt super leuk en ik kijk er heel erg naar uit!

Vriendin
Ook ga ik met mijn vriendin afspreken die ik al een poos niet meer heb gezien, ook dit word super leuk!

Opa en oma
Ook ga ik op bezoek bij mijn opa en oma, die zie ik niet zo vaak dus daar heb ik ook wel zin in!

Wat zijn jouw vakantie plannen?
 

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.