Mijn 3 grote guilty pleasures

21 februari 2016


Guilty pleasures, wie heeft ze niet? Kom op, ook jij hebt vast iets wat je doet of leuk vind wat je eigenlijk geheim wilt houden, in ieder geval, vandaag deel ik mijne met jullie!

1. Kinderkoek

Liga koekjes met dat melk binnenin, Samson en Gert koekjes, ik vind het heerlijk! Eigenlijk is het niet meer voor mijn leeftijd maar het is wel heel lekker!

2. Mannen douchegel

Ik vind dat zooo lekker ruiken! Heerlijk fris! Ik houd van frisse geuren en soms pak ik het stiekem (maar dan bijvoorbeeld alleen voor de voeten, niet voor het hele lichaam) omdat het zo heerlijk fris ruikt.

3. Oplader 

Als de computer leeg is dan vind ik dat heel irritant, en dan vraag ik altijd aan iemand anders of die even de lader wilt pakken en in het stopcontact wilt doen, is het antwoord nee? Ah toe, ik zit net lekker in mijn dekentje en de computer staat hier en ik kan echt niet opstaan hoor, over 3 minuten valt hij uit! En meestal krijg ik dan de lader al wel aangereikt. (Nee ik ben geen verwend nest, gewoon een beetje lui haha)

Wat is jouw grootste guilty pleasure? 




 

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.