Leuke programma's op TV

15 februari 2016


Ik vind het leuk om 's avonds lekker te luieren voor de TV, maar wat kijk ik dan zoal? Vandaag vertel ik aan jullie welke programma's je absoluut moet zien!

Ik zorg voor jou 
Ik zorg voor jou is een programma waar bij een team, mensen gaan helpen die bijvoorbeeld thuis voor hun kind/man/vrouw of voor wie ze dan ook moeten zorgen, voor mensen die zware zorg moeten leveren en dat het op dat moment zo zwaar is dat ze er hulp voor in roepen, een super interessant programma en heel mooi om te zien!

Bonje met de buren
Zo, wat kunnen mensen kwaad zijn zeg! Ik vind het elke keer weer interessant om te kijken, hoe buren tegenover elkaar staan te schreeuwen dat er geluidsoverlast is, iemand loopt te treiteren, of gewoon weg asociaal is. Gelukkig komt het wel weer goed, maar het is altijd even af wachten.

Undercover Boss
In dit programma gaan bazen van hele grote bedrijven undercover bij hun werknemers, om te kijken of ze netjes hun werk doen, hoe het er voor staat met het bedrijf en hun personeel enzovoort. Super leuk om te zien! Aan het einde ontmaskerd de Baas zich en meestal geeft hij dingen weg, hij heeft  bijvoorbeeld iemands studie geld betaald, iemand krijgt een vakantie aangeboden, en dat alles omdat ze zo keihard, en goed werken voor het bedrijf, super mooi!

Say yes to the dress 
Ik kijk het niet super vaak, maar ik vind het wel heel leuk om te zien, de weg naar de perfecte bruidsjurk kan lang zijn! Je ziet talloze jurken voorbij komen en mensen die niet 1 2 3 tevreden zijn, heel leuk programma!

Een dubbeltje op z'n kant
In dit programma gaat een hulp team mensen helpen om hun financiƫle leven weer op de rit te krijgen, een baan zoeken, schulden afbetalen, maar dat natuurlijk niet zonder horten of stoten, heel mooi om te zien hoe mensen knokken om hun huis te kunnen betalen en er weer financieel goed voor te staan!

Welk programma vind jij leuk om te zien?
  

1 opmerking

  1. Alles wat jij kijkt kijk ik ook :D Dat is eigenlijk best eng... Hou wel van je <3

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.