Geloofsstruggles

22 februari 2016


Ook in het geloof zijn er dingen die ik lastig vind, en omdat het vast heel herkenbaar is wil ik die dingen vandaag met jullie delen!

1. Geen zin 

Soms heb ik geen zin om te lezen in de Bijbel of om te bidden. Ja, iedereen heeft dat vast wel en het is en blijft lastig omdat je vast nog 91293589457928 andere dingen hebt om te doen. Maar als ik het dan gedaan heb voel ik me wel heel fijn!

2. Hoort Hij me wel

 Ziet God mij wel? Hoort Hij me wel en neemt Hij mijn probleem serieus? Allemaal dingen die lastig kunnen zijn en ook ik worstel er wel eens mee. Gelukkig mogen we weten dat God je ALTIJD hoort, ook al is het lastig om dat soms te geloven.

3. Afraffelen

Ja, je hebt geen zin dus doe je het maar snel. Ook ik heb er last van. Hoe hard ik ook mijn best doe om het niet te doen, af en toe betrap ik mijzelf er toch op.

4. Wat staat hier nou

De Bijbel is in veel verschillende soorten vertalingen te verkrijgen ( en dan bedoel ik niet in Frans en Duits enzo, maar de staten vertaling, de Bijbel in gewone taal, zulk soort vertalingen) maar het blijft lastig om nou echt te snappen wat soms staat in de Bijbel.

Gelukkig mogen we aan God vragen of Hij ons hiermee wilt helpen, want dat wilt Hij namelijk!

Heb jij ook last van zulke struggles? 
 

2 opmerkingen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.