FOTD #2 Valentijns look 'Romantic mood'

14 februari 2016


Morgen is het alweer Valentijnsdag dus gooi ik er last minute nog even een Valentijns look in! Het is een look met over het algemeen allemaal budget producten, dus lekker betaalbaar! Kijk je mee?










Hoe ik deze look heb gemaakt
Ik heb twee palettes gebruikt, een klein paletje van NYC en het i heart chocolate palet. Als allereerst heb ik een oogschaduw basis aangebracht en daarna heb ik uit het NYC paletje (bovenste foto) de middelste kleur gepakt en die over het hele ooglid aangebracht. Daarna ben ik met een puntig kwastje in de donker paarse kleur gegaan (ook van NYC) en in de rode kleur van het Chocolade palet (zie de tweede foto) dat heb ik in de buitenste ooghoeken (outer V) aangebracht en heb het toen een beetje richting de arcadeboog geblend voor wat meer diepte, vervolgens ben ik met een blending kwast in de warme, bruine matte tint gegaan (3e foto) en ook in de licht roze kleur uit het NYC palet (1e foto) dat heb ik in de arcadeboog geblend en heb ik met mijn puntige kwastje de paarse en rode kleur in de buitenste ooghoek nog wat versterkt. Om het een lief geheel te laten zijn heb ik een roze/peachy kleur aangebracht op mijn lippen, een lief zoet kleurtje!

Gebruikte producten
NYC paletje
I heart chocolate palet
Max Factor Color intensifying in Charming coral
Essence oogschaduw basis
Essence blush in Adorable
Catrice Even skintone foundation

Wat vind jij van mijn Valentijnsdag look?
 

2 opmerkingen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.