FOTD #1 Chocolate nudes

09 februari 2016


Hey allemaal!
Vandaag maak ik mijn eerste FOTD! Daarin laat ik zien wat ik die dag voor make-up droeg! Dus ben je benieuwd wat ik voor ooglook heb gemaakt en wat voor lipstick ik droeg? Lees dan snel verder!


 Als lipstick draag ik MAC Hot tahiti, zo'n mooie lipstick! Als foundation draag ik de Catrice even skintone beautyfying foundation in 005 even Ivory, een super fijne foundation die in mijn dagelijkse routine zit!

 Ik heb een zo dun mogelijke eyeliner gemaakt (je ziet bobbels i know, maar na 10 minuten vond ik het wel goed genoeg, oefening baart kunst, het hoeft niet mega strak te zijn) O ja, misschien zie je op de foto niet heel veel verschil tussen de oogschaduw kleuren, maar in real life kwamen de kleuren iets mooier naar voren.
Voor de ooglook heb ik twee palettes gebruikt, het chocolade palette en dat in combinatie met het Maybelline the Nudes palette, ik heb een lichte kleur op het bewegend ooglid aangebracht en daarna een wat warme bruine kleur in de arcadeboog geblend, toen dat gedaan was pakte ik een puntig kwastje en heb ik die in een warme, lichte bruine en een wat donkerde, koele bruin gedipt en dat heb ik aangebracht in de buitenste ooghoeken (outer V) en dat heb ik naar boven toe geblend, met de arcaadeboog mee. Tot slot heb ik de lichte kleur nog even aangesterkt, omdat die wat vervaagd was.

Wil je dit soort artikelen vaker zien? Laat het me weten in de reacties!

2 opmerkingen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.