Boekrecensie: Feeling blue

19 februari 2016


Boeken vind ik leuk om te lezen en ik vind het ook leuk om jullie te vertellen of het boek het lezen waard is of niet. Vandaag review ik Feeling blue!

Waar het boek over gaat 
 
Feeling blue gaat over Nette, een zeventien jarig meisje dat gaat studeren in Groningen. Terwijl haar vriend Thomas in New York is begint Nette met haar nieuwe leventje in Groningen. Maar het duistere stemmetje van de Anorexia die ze heeft gehad duikt weer op en ze krijgt vreet buien, waarna ze vervolgens alles weer uitspuugt. Ook haar relatie met Thomas loopt niet zo lekker en ze mist Gitte (haar vriendin) heel erg. Zou alles goed komen?

Mijn mening

Ik heb het boek razendsnel uitgelezen, dat zegt al genoeg denk ik. Het is een mooi boek en het lijkt net alsof je van de zijlijn kijkt hoe dit verhaal zich afspeelt. Bijna alsof je Nettes buurmeisje bent. Het is een heel mooi boek dat je ongetwijfeld niet zomaar los laat en dat je moet uitlezen.

Dus dit boek is zeker een aanrader! Als je van lezen houd zou ik zeker even kijken of ze deze hebben!

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.