3x leuke rubrieken van blogs die ik volg

05 februari 2016




Ik volg een hoop leuke blogs en ik kom dan ook heel veel verschillende rubrieken tegen, en een hoop leuke! Het leek me leuk om die met jullie te delen, wie weet ontdek je wel weer wat nieuws!

Last weeks budget

Geld is interessant, en iemands budget en uitgaven zijn nog interessanter! Nicole van Thebudgetlife heeft een wekelijkse rubriek waarin ze verteld wat ze die week heeft uitgegeven en aan wat, super interessant!

My life as Liz

Een kijkje in iemands leven nemen, dat is super leuk! Lizzy van Ourfavourites heeft elke week de rubriek My life as Liz, waarin ze laat zien wat ze die week gedaan heeft, inclusief een hoop leuke foto's!

Fotografie

Oké, oké, misschien niet echt een rubriek, maar wel een categorie die ik niet heel vaak tegenkom en die zij wel uitgebreid op haar blog laat zien; fotografie! Marjolein heeft laatst een blog post gemaakt over hoe je een foto met een mooie witte achtergrond het  beste kan creeën, super handige, en simpele tips die veel verschil kunnen maken in je foto!

Ik hoop dat je het leuk vond en dat je weer een nieuwe, leuke rubriek hebt ontdekt!

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.