School en bloggen

23 januari 2016



Een combinatie die niet altijd heel ideaal is, bloggen is een leuke, maar tijd rovende hobby, vandaag vertel ik jullie hoe ik dit combineer!

Eerlijk? Ik heb geen vast patroon, ik doe het op de dagen dat ik tijd heb maar het is ook een keuze, YouTube kijken of artikelen tikken?

Mijn tip is: kies hoeveel keer je wilt uploaden, weet van te voren of je foto's moet hebben voor het artikel en hoeveel tijd het gaat kosten, dit helpt heel goed!

Ik heb dagen dat ik geen tijd heb om te bloggen, maar als ik dan ga bloggen, zorg ik dat ik weet welke artikelen ik wil schrijven, dit scheelt veel denkwerk omdat je al in je hoofd hebt wat je wilt schrijven.

Een blog uurtje inplannen is ook heel handig, dan heb je altijd tijd om te bloggen want je plant er automatisch omheen!

Ik hoop dat jullie dit artikeltje interessant vonden en wat aan de tips hadden :)



2 opmerkingen

  1. Hele goede tips! Het is zeker niet altijd even makkelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja, dat is altijd lastig, bloggen en school combineren... het liefst steek je natuurlijk al je tijd in je blog!! Wat ik meestal doe is op dagen dat ik het niet zo druk heb, een aantal artikeltjes schrijven, zodat ik alvast een 'voorraadje' heb voor dagen dat ik het te druk heb om te bloggen, best handig :)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.