Personal update, mijn kerst vakantie & blog foutje

06 januari 2016


Heey allemaal!
Vandaag heb ik een personal update voor jullie, ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Mijn kerst vakantie
Ik heb een super leuke vakantie gehad! Ik heb gelogeerd met vriendinnen, een slaapfeestje gehad en natuurlijk Kerst en Oud en Nieuw! Oud en Nieuw heb ik lekker thuis gevierd maar 1 Januari moest ik alweer 2 uur de auto in omdat mijn oma jarig was (en ze woont in Zeeland) maar het was wel heel leuk en erg gezellig. Verder heb ik het in de vakantie lekker rustig gehouden en niet te veel gedaan en vooral gerelaxt, daar is een vakantie tenslotte voor toch? Ook heb ik lekker geblogd deze vakantie en volop foto's gemaakt, ik vind het leuk dat ik in de vakantie extra tijd kan besteden aan mijn hobby's, dat is iets wat ik ook zeker ga missen als het weer school is, natuurlijk blijf ik wel lekker door bloggen maar toch heb ik er minder tijd voor en voor foto's maken is het al helemaal een ramp, het word ook zo vroeg donker!

Een blog foutje
Misschien heb je het wel gemerkt maar sinds kort kan je geen reactie achterlaten op mijn blog, ik ben druk bezig om het probleem te verhelpen maar dat kost wat tijd maar ik doe mijn best! (ik schrijf dit een paar dagen van te voren dus ik hoop dat als deze post online komt dat het probleem al weer weg is maar ik dacht ik zeg het toch even)

Dit was het dan voor deze keer, ik hoop dat jullie het leuk vinden! 


2 opmerkingen

  1. Yay reacties doen het weer ;) Super leuk Angelaaa <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukt! Ik had het vorige week ook helaas. Gelukkig dat ik toen vakantie had om het te verhelpen.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.