New in: MAC Hot Tahiti

03 januari 2016

Vandaag review ik voor jullie mijn 2e MAC lipstick, namelijk Hot Tahiti! Het leuke van deze lipstick is dat hij niet zo bekend is wat het extra leuk maakt om hem te reviewen! Kijk je mee?

Het was best wel een gokje, deze lipstick. Ik heb maar één duidelijke (nederlandse) review kunnen vinden en ik bestelde hem ook nog eens online dus ik hoopte vurig dat de kleur uitpakte zoals ik gehoopt had, en dat deed ze! Het is een rode lipstick met een Glaze finish, wat inhoud dat ze niet extreem goed gepigmenteerd is en een mooie glans bevat. Het is dus een niet opvallende rode kleur, precies wat ik zocht!


Op de swatch en aan de kleur op mijn lippen zie je al dat de kleur veel minder donker en fel is dan in de huls (dat komt dus door de Glaze finish) Daardoor is dit een hele draagbare rood en zou ik hem zelfs wel naar school durven dragen. Een echte beginners rood zeg maar. De lipstick glijd heel zacht over de lippen, de lipstick is enorm zacht en heel draagbaar. Ze blijft niet zolang zitten als MAC Please me en dat komt door de finish. Maar zoals we van MAC gewend zijn is ze niet in een uurtje vervaagd maar blijft ze zo'n 3/4 uur mooi zitten (maar dan moet je niet al te veel eten en drinken) een klein hapje overleeft ze wel maar na een lunch of avond eten is het toch wel netjes om even bij te werken!
Dit is zeker een aanrader voor als je op zoek bent naar een draagbare, niet te felle rood, daar is Hot Tahiti zeker een goede liptsick voor!

MAC Hot Tahiti 19,50
MAC is te koop bij sommige Douglas filialen, MAC Pro Stores, Bijenkorf en online op de MAC site en Douglas site.



Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.