Mijn haar struggles

29 januari 2016


Wie heeft ze niet: haar struggles. Hoe irritant is een bad hair day? Juist, heel irritant! Vandaag deel ik mijn haar struggles + tips!

Stijl&krullen
Ik heb altijd al stijl haar gehad maar sinds een jaar krijg is steeds meer krullen (tegenwoordig zelfs pijpenkrullen) het gevolg? Mijn onder laag is krullend maar de langere haren (de bovenste laag) is nog veel meer stijl, heel irritant!

Pluis
Wie kent het niet? Ik heb heel snel pluizig haar en als ik door de regen moet fietsen kan ik het al helemaal vergeten, herken jij dit ook?

Snel vet
Ik heb heel snel vet haar en moet het dan ook best vaak wassen, waar ik overigens dan geen zin in heb, maar ja wat moet dat moet.

Klitten
Ik heb best dik haar en het raakt dan ook snel in de klit, alleen als ik een staart in doe is het wat minder, maar een echte goede oplossing heb ik nog niet gevonden!

Mijn tips
-droogshampoo, dat maakt dat vet haar er weer gezonder en minder vet uit ziet
-slaap met een staart in, dat voorkomt klitten
-gebruik shampoo die goed bij jou haar type aansluit, dat is beter voor je haar
-anti klit spray is wonder spul, zeker eens proberen!

Herken jij een paar van mijn haar struggles? 
 

4 opmerkingen

  1. JE HAAR IS ZOOOOOOOOO ONGELOFELIJK MOOI NIET NORMAAL!!❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vanochtend was ik bijna te laat gekomen door mijn haar, haha! Ik wilde iets leuks met mijn haar doen (dat doe ik niet vaak), maar het was mislukt, dus ik wilde het elastiekje er weer uithalen.. Het zat echt helemaal vast, duurde echt iets van 10 minuten voordat ik het eruit kreeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eigenlijk merk ik helemaal niks van mijn haar 'struggles' volgens mij heb ik ze ook niet haha. Ik heb van mezelf steil haar, ik kan er echt alles mee - behalve krullen -. Wat dat betreft ben ik wel heel blij met mijn haar, ik kan me wel voorstellen hoe vervelend het is om die haar struggles te hebben haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat lijkt me super fijn! Stijl haar is ook handelbaarder dan krullend haar.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.