Mijn allereerste mascara (3 jaar geleden!!)

28 januari 2016


Ik was mijn kamer aan het opruimen en toen kwam ik mijn allereerste mascara weer tegen! Het is inmiddels alweer bijna 3 jaar geleden dat ik met mascara begon dus het is al weer een hele oude mascara (ook al is hij nog steeds te koop) meer weten? Lees dan snel verder!


Ik weet nog heel goed hoe het ging, ik ging met een vriendin naar de drogist en ik wilde heel graag een mascara. Ik was best zenuwachtig, een eerste mascara kiezen is lastig en hoe zou het mij staan? Ik koos voor de Pump Up Booster van Miss Sporty (zo van, dan zie je mijn wimpers tenminste, gelijk voor heftig!) Achteraf zou ik niet voor deze mascara gekozen hebben, het borsteltje is heel groot waardoor je niet goed bij alle wimpers kan komen en hij is een beetje klonterig, maar ik vind het geen slechte eerste mascara!
Wat was jouw aller eerste mascara? 
 

1 opmerking

  1. Mijne is... Uhm... 1-2-3 looks volgens mij... Maar die heb ik van mijn moeder gekregen en toen was ik helemaal blij, haha

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.