HTML en CSS #5 post footer centreren

05 januari 2016


Als je in blogger werkt (en dan heb ik het over het Simple sjabloon) dan staat er altijd het aantal comments wat er geplaatst is maar het staat links uitgelijnd wat ik niet heel mooi vind aangezien de rest van mijn blog gecentreerd is, vandaag laat ik je zien hoe je het moet centreren! (en dit keer  is het niet voor in je CSS maar in de HTML!)

Ga naar blogger-->sjabloon-->HTML bewerken en druk CTRL+F in om een zoekbalk te krijgen (je moet wel je muis even in het HTML gedeelte op het scherm klikken anders werkt de zoekbalk niet) en ga op zoek naar deze code:

.post-footer

Klik dan 2 keer op Enter, dan heb je de goede te pakken en schrijf onder de code dit:

text-align: center;

En het is gecentreerd!

2 opmerkingen

  1. Bij mij was het 1x enter. Hij staat er bij mij maar 2x... Maar ik vind deze serie zoooo chill! aub mee doorgaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij mij was het 1x enter. Hij staat er bij mij maar 2x... Maar ik vind deze serie zoooo chill! aub mee doorgaan :)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.