Happy new hair

16 januari 2016


Het werd weer eens tijd om mijn haar onder handen te nemen, het was lang, dof, droog, futloos, niet mooi dus. Ik heb besloten om er een heel stukje af te laten halen voor een mooi en gezond resultaat!

                                                    Before: zoals je ziet, best wel heel lang!


                                                                After: een stuk korter!

Ik ben niet naar de kapper geweest want mijn moeder is vroeger kapster geweest dus knipt zij mijn haar heel vaak, ik vind het ook veel fijner, zo weet ik ook 100% zeker dat het mooi word! Ik heb qua kleur niks met mijn haar gedaan, ik heb het alleen maar geknipt. Ik heb het tot ongeveer aan mijn sleutelbeen laten knippen, dat vind ik een heel mooi resultaat geven!

Hoe lang heb jij je haar?


4 opmerkingen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.