Beauty high-end wishlist

13 januari 2016

Ik vind het leuk om te sparen en om een doel voor ogen te hebben, vandaag laat ik jullie zien waar ik nou eigenlijk voor spaar!

MAC Soft & Gentle highlighter
De mooiste highlighter in heel beauty land, Soft & Gentle van MAC. Ik als beauty liefhebber kan deze niet missen in mijn stash en hoop deze binnenkort te kunnen aanschaffen.

MAC lipstick Chatterbox
Een schattig roze kleurtje voor elke dag, dan moet je bij Chatterbox zijn, een lief kleurtje dat hoog op mijn wishlist staat!

MAC oogschaduw Vanilla
Een mooie highlighter voor in de binnenste ooghoek en voor op het wenkbrauw bot? Dan moet je bij Vanilla van MAC zijn, deze lijkt me zo ontzettend mooi!
 
MAC paint pot Painterly
Painterly is een oogschaduw basis die je oogleden mooi egaliseert, waardoor oogschaduw mooi blijft zitten, ook kan je deze zonder oogschaduw gebruiken voor een mooi egaal ooglid! 

Naked 3
Het Naked 3 palet van Urban Decay zou ik ook graag eens willen aanschaffen, maar ze zijn ontzettend duur, het zit echt wel in de hogere prijs klasse, nog hoger dan MAC.

Too Faced Chocolate bar
Hetzelfde verhaal als bij Naked 3, duur maar o zo mooi, iets wat echt een verwen product is!

Wat staat er op jouw wishlist?
 

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.