5x shoppen in Amsterdam

21 januari 2016


Binnenkort ga ik een keer naar Amsterdam, (yay!) en omdat ik daar bijna nooit kom ben ik op onderzoek uitgegaan wat nou leuke winkels zijn om te bezoeken, ik heb er een paar gevonden en zal jullie laten zien welke winkels ik graag wil gaan bezoeken!

Lucie´s Amsterdam (Sint LuciĆ«nsteeg 22)
Een winkeltje met leuke sieraden, kleine armbandjes, kaartjes, woonaccessoires, en nog veel meer! Dit lijkt me echt zo´n winkeltje met allemaal leuke dingetjes die je nergens anders tegenkomt, lijkt me heel leuk om daar eens een kijkje te nemen!

Rumours vintage & design (Haarlemmerstraat 99)
Ik ben nog nooit in een vintage winkel geweest en het is dan ook zeker iets wat ik graag zou willen doen, lekker rondsnuffelen tussen allemaal kledingstukken die nergens anders tegenkomt, leuk!

Subdued (Leidsestraat 73)
Een kledingwinkel waar ik niet bekend mee ben maar die me wel heel leuk lijkt, Subdued heeft kleding en accessoires, leuke jurkjes, crop tops, kleding stukken met streepjes, klinkt leuk!

Episode (Waterloo plein)
Episode is ook een vintage winkel die ik graag wil bezoeken, zulk soort winkels lijken me gewoon heel leuk om te bezoeken dus waarom niet gelijk twee?!

River Island, Forever 21 & Topshop (Kalverstraat 26, Kalverstraat 11, Dam 1)
Drie wat bekendere winkels maar daarom niet minder leuk, ook in die winkels ben ik nog nooit geweest maar ik hoor er zoveel goeds over dat ik er wel heen moet!

En natuurlijk ga ik ook naar MAC, wil ik een bezoekje brengen aan de Nike store en wil ik heel graag naar Madame Tussaud, ik heb er nu al zin in!

Weet jij nog leuke winkels in Amsterdam?




1 opmerking

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.