Tip: MAC Please me dupe budget

08 december 2015

Hoi allemaal!
Vandaag heb ik iets heel leuks waar ik heel enthousiast over ben, ik heb namelijk een dupe gevonden van MAC Please me! Het is een potloodje van Essence dus lekker budget!

Zoals je kan zien zijn de kleuren identiek. Rechts zie je de MAC lipstick en links het potloodje van Essence, nartuurlijk merk je wel verschil in kwaliteit, MAC blijft langer zitten dan het potloodje van Essence maar dat neemt niet weg dat het potlood van Essence geen mooie dupe is. Ook als je benieuwd ben of MAC Please me je staat is het misschien verstandig om eerst even dit potlood te kopen om te kijken of het je staat, zo heb je minder kans op een miskoop! En ook als je een MAC lipstick te duur vind maar Please me lijkt je wel heel mooi, dan is 12 wish me a rose van Essence een goede vervanger!

Essence wish me a rose 0,99
MAC Please me 19,50 

MAC is te koop bij MAC (pro)stores en verschillende Douglas filialen
Essence is te koop bij o.a. Kruidvat 



Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.