Snel en handig je kwasten schoonmaken

09 december 2015


Ookal is het niet de grondigste manier van het schoonmaken van je kwasten, het is wel een hele snelle manier om je kwasten te reinigen, benieuwd over welke manier ik het heb? Kijk snel mee!


                                   Mijn vieze kwasten
                             Na het schoonmaken
Voor het wassen van mijn kwasten gebruik ik de brush cleaner van de HEMA, je hebt er ook een van MAC maar die van de HEMA is lekker betaalbaar (4,50) je hebt 2 manieren voor het wassen van je kwasten met brush cleaner:

1. Doe wat brush cleaner op een tissue en wrijf er met je vieze kwast overheen totdat er niks meer vanaf komt en voila, je kwast is schoon!

2. Doop je kwast in de fles met brush cleaner en ga dan met je kwast over een tissue, deze manier gaat echter langzamer doordat je kwasten veel natter zijn en dus langzamer drogen en je verbruikt meer product, mijn voorkeur gaat dan ook uit naar manier 1.

Zoals je ziet zijn mijn kwasten weer lekker schoon! Ik ben wel vergeten mijn vieze blush kwast te fotograferen maar geloof me, hij was helemaal roze en is nu weer lekker schoon!


Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.