Plaatjes met mooie herinneringen

22 december 2015

Door Ruth werd ik uitgedaagd om eens in oude archieven te duiken en op zoek te gaan naar plaatjes van vroeger met mooie herinneringen, dus maak je alvast maar klaar voor een lading baby foto's!

 Zo te zien was ik hier niet heel erg tevreden, ik lig hier duidelijk te huilen!
Dit is zooooo schattig! Ik lig hier te slapen in een super groot bedje, super lief!


 Kiekeboe!


 Hier was ik me aan het verstoppen onder mijn Nijntje speelkleed, super lief!
 Lekker slapen! Het valt me op dat ik hier lekker dikke wangen heb haha!
 In het zwembadje.
 Zie je hier hoe ik mijn tong uitsteek?

 Nu gaan we even een sprong in de tijd maken, hier ben ik op vakantie en volgens mij ben ik hier 6 jaar.
 Ik wilde nooit de zee in maar bleef altijd op het zand zitten, ik kon me daar uren vermaken!


Lekker bij de Mac eten!
Hier liet ik mijn haar vlechten, ik had toen niet mijn hele haar laten doen maar zomaar wat plukjes, wat was ik toen blij!

Dit waren ze alweer! Ik vind het super leuk om het allemaal terug te zien en ouder herinneringen op te halen, love it!


1 opmerking

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.