MAC meisje

20 december 2015

MAC, een merk dat mijn hartje sneller laat kloppen.....


Ik heb nu twee producten van MAC, een blush en lipstick en ik ben er razend enthousiast over en geniet er elke dag van. Mensen hebben het wel eens over het MAC virus (dit klinkt heel vies haha) eenmaal een product van MAC, you can't stop, en oh men, wat is dit waar!

Goede reviews vinden.
happilyeverafterx is een blog met heel veel leuke, handige en mooie reviews over MAC producten, meestal als ik iets wil aanschaffen dan zoek ik op hun blog of ze een review erover heb geschreven omdat ze heel leuk schrijven en duidelijk hun mening geven, gotta love that blog. 

Momenteel ben ik aan het sparen voor een nieuwe MAC lipstick, namelijk hot tahiti, dat is een lipstick met een glaze finish, een best wel onbekende finish van MAC, maar ondanks dat trekt hij me wel heel erg aan. Hot tahiti is een rode lipstick, maar door de glaze finish (lichte dekking) is hij veel minder opvallend en toch nog heel draagbaar, daarom ben ik heel benieuwd! Ook zou ik ooit een keer MAC Painterly willen aanschaffen, dat is een paint pot, oftewel, een oogschaduw basis, maar ook gewoon te gebruiken zonder oogschaduw, om je ogen te egaliseren. Ik heb er veel goeds over gelezen en ik zou het graag eens proberen! Maar omdat ik liever een lipstick koop dan oogschaduwbasis, wacht ik daar nog maar even mee! Zoals je hoort nog genoeg om voor te sparen, maar spaardoelen zijn leuk!

Heb jij MAC producten?
 



Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.