Veranderingen??

16 november 2015


Ja, je ziet het goed, mijn blog gaat een beetje veranderen! Neeeee, ik stop absoluut niet, (daar is het veel te leuk voor!) maar er gaan wel een aantal dingetjes veranderen, lees je mee?

Als eerste gaan mijn artikelen wat korter worden, dit concept zag ik o.a. bij de blog van Jiami, mensen hebben minder tijd, willen leuke dingen lezen, maar ze moeten er geen 10 minuten mee bezig zijn. Kortere artikelen worden nou eenmaal beter gelezen en op die manier kan ik ook meer artikelen schrijven omdat ik dan veel minder tijd kwijt ben aan 1 artikel en ik dan gemakkelijk 2 artikelen kan maken! Soms komt er natuurlijk nog wel eens een wat langer artikeltje online, maar over het algemeen worden ze wat korter (en nee, niet afgezaagd!)

Ook ga ik de onderwerpen op mijn blog een beetje veranderen, ik wil meer lifestyle en fashion, en iets minder beauty. Natuurlijk zullen er nog steeds beauty reviews komen, maar ik merk hoe leuk ik het vind om ook over andere dingen te schrijven zoals mijn serie van de songtekst onder de loep, mijn artikelen over geloof en andere dingen. Ook wil ik proberen meer outfits op mijn blog te zetten, ik merk hoe leuk jullie dat vinden!

Wat vinden jullie van de veranderingen? 

3 opmerkingen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.