Simple for todays outfit

02 november 2015


Hey allemaal! Vandaag weer een outfitje voor jullie! Veel lees plezier :)



Ik ben voor een vrij simpele outfit gegaan (alle items komen van de Bershka) een simpel zwart shirtje met een ribbel patroon en een blauwe high-waisted broek, persoonlijk vind ik simpele outfits heel leuk, dit is dan ook een van mijn favoriete outfits, love it!

Houd jij net als ik ook van simpele outfit? Of heb jij een totaal andere stijl? Laat het me weten in de comments!

2 opmerkingen

  1. Leuk! zo'n simpele look vind ik altijd wel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi
    wat een leuke outfit.
    het staat je heel goed.
    en nog de beste wensen voor 2016.
    mvg sebastiaan

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.