Random dingen die ik leuk vind

20 november 2015

Vandaag een lijstje van een aantal random dingen die ik heel leuk vind! Kijk je mee?

1. The longest ride
De film (en het boek) The longest ride is echt super leuk. Het gaat over 2 liefdesverhalen, een in het verleden en een in het nu en die komen op een hele bijzondere manier samen. (echt een aanrader, hij is veel leuker dan dat je nu misschien denkt)

 2. miljoenenjacht
Ik wist al wel dat het programma bestond maar ik had er nog nooit naar gekeken. Toen het een keer toevallig opstond vond ik het heel leuk om te zien. Het is heel leuk om te zien hoe mensen hun dromen uit komen en vooral het laatste stukje: als ze live naar mensen gaan en hun verrassen met een (meestal heel mooi) bedrag. Ook vind ik het spannend, doorgaan of niet? Ik zit op het puntje van mijn stoel.

3. HowToBlogDesign
Ik wil heel graag een beetje kunnen werken in de HTML (daarin kan je je blog designen d.m.v. codes) maar dat is heel moeilijk. Ik heb een ideaal YT kanaal gevonden die dat allemaal uitlegt (wel engels) en stap voor stap zegt wat je ermee kan doen, super leuk en handig!

4. Road trippers 2015
Ik volg StukTV al heel lang en vorig jaar heb ik al met heel veel plezier naar road trippers 2014 gekeken. In road trippers strijden er twee teams tegen elkaar, ze vertrekken vanaf een startpunt naar een nog onbekende locatie, de strijd is om zoveel mogelijk kilometers af te leggen, dus, welk team het verste komt, heeft gewonnen!

5.  HEMA passer
Okeeeee, het is niet iets wat ik persé leuk vind, maar wel iets wat ik nodig had en ik niet kon vinden. Ik zocht een goede passer maar elke keer had ik er een die binnen no time kapot was, maar de passer van de HEMA is echt een aanrader! 



Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.