November goals

07 november 2015


Hey allemaal! Ik vind het altijd heel leuk om te lezen hoe mensen doelen voor zichzelf stellen, ik word er altijd door geïnspireerd om zelf ook wat doelen op te stellen, dus bij deze, mijn doelen voor november!

De herfst waarderen.
De artikelen van de mooie dingen aan de herst vliegen je om de oren, maar toch maak ik er geen, simpelweg omdat ik dan niet genoeg dingen kan verzinnen omdat ik eigenlijk een hekel aan de herfst heb (behalve dan de mooie blaadjes!) Het is goed om de natuur te waarderen dus dat is dan ook iets wat ik graag zou willen doen, het is tenslotte maar 1 keer in het jaar herfst!

Tijd vrij maken voor bloggen.
Ik merk dat het er zo nu en dan bij in schiet, school vergt veel tijd en energie en je hebt natuurlijk ook andere dingen waar je je tijd aan besteed, ik vind dat heel jammer want bloggen is mijn grote hobby en daar wil ik graag tijd aan besteden.

Op staan is een ramp.
Om half zeven uit je bed gaan is voor mij een ramp, soms val ik weer terug in slaap en word ik een kwartier later weer wakker geschud, vorig jaar had ik een tijdje dat ik heel vlot mijn bed uit kwam (nee, niet doordat ik vroeger naar bed ging haha) en dan verloopt de ochtend zoveel gemakkelijker!

Mijn cijfers behouden.
Op dit moment sta ik er goed voor met mijn cijfers, dat wil ik heel graag zo houden, ik voel me er fijn bij en het is ook een fijne gedachte dat als er een moeilijke toets aankomt dat je wat reserves hebt, maar af en toe merk ik dat ik mezelf er echt toe moet zetten om te gaan leren, en mijn doel is dan ook om gewoon streng voor mezelf te zijn en eerst te gaan leren en dan de leuke dingen te gaan doen (behalve op vrijdag dan :)) alleen zo kan ik natuurlijk mijn cijfers behouden, als ik nu heel erg ga laten verslappen dan ga ik alleen maar naar beneden en dat willlen we niet!

Heb jij ook doelen voor de komende maand?

1 opmerking

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.