Xelly Cabau van Kasbergen make-up boek review

09 oktober 2015

Ik ben jarig geweest en heb dan ook een aantal fijne cadeautjes in ontvangst mogen nemen. Het make-up boek van Xelly stond hoog op mijn verlanglijstje, i love make-up en zou een paar fijne tips en tricks zeker waarderen! Zo gezegd zo gedaan, het fijne tips en tricks boek van Xelly heb ik in de pocket.

Op de eerste bladzijden van het boek stelt Xelly zichzelf voor, heel inspirerend om te zien hoe zij make-up artist is geworden! Ze heeft samen met haar zussen veel geprobeerd en gedaan en dat is dus uitgegroeid tot een prachtig beroep! Ook tof om te zien wat ze nou eigenlijk van make-up vind: het is niet iets om je achter te verbergen maar om je sterke punten juist nog meer naar voren te halen, ik ben het er helemaal mee eens!
Echt werkelijk alles komt aan bod, health, verzorging, make-up, alles! Ook de wenkbrauwen zijn niet vergeten en deze pagina bevat dan ook heel veel soorten wenkbrauwen met aangegeven hoe je die het beste kan epileren, super handig!
Ook heeft ze op een rijtje gezet welk soort kwasten er eigenlijk zijn, zoveel! Ze verlekkert ons door allemaal MAC kwasten te laten zien, ik moet me inhouden haha! Maar dit is zeker een handige pagina, wil je een kwast voor een bepaald doeleinde maar weet je door alle bomen het bos niet meer te zien? Deze pagina helpt je uit de brand.
Ze heeft er ook een leuke kleine rubriek in verstopt: classic mistake. Teveel bronzer, clown wangetjes, heel leuk om te zien en gelijk handige do's en dont's!
Ook een red lips pagina kan uiteraard niet ontbreken, rode lipstick is lastig (lastiger dan je misschien denkt) en een pagina daarover is geen overbodige luxe en is super leuk om te lezen!
Make-up maar ook lifestyle komt aan bod, wellicht een kleiner hoofdstuk maar zeker niet saai. Voeding, lichaamsbeweging, stress het komt allemaal aan bod. Heel interessant!
Wat een onwijs leuk boek! Quotes, tips, health, make-up, dit boek heeft alles! Xelly heeft ook een leuke schrijfstijl en er zitten mooie foto's bij, verschillende onderwerpen, leuke tips en echt alle soorten make-up komen voorbij, en dan niet te vergeten het hoofdstuk over huidverzorging!
Dit was een ienieminie klein deeltje van dit geweldige boek! Een absolute aanrader en voor 17,99 kan hij al bij jou in de kast staan, ik zou er toch eens even een kijkje naar nemen!

Xelly Cabau van Kasbergen make-up 17,99
Te koop bij diverse boekwinkels en ook online bij bol.com 







1 opmerking

  1. Je foto's zijn zo mooi<3 Ik ben gewoon verliefd op die camera die je hebt.<3

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.