Jezelf zijn

14 oktober 2015

Onzekerheid, iedereen heeft er last van, jij, ik, zelfs de stoerste jongen uit de klas is onzeker.
Wij meiden kunnen ons druk maken om de kleinste dingen, een ditje en een datje een zusje en een zo'tje, niks is het precies, en al die dingen samen vormen onzekerheid.

You are good, you are beautiful, you are amazing.
Onzekerheid, het kan ons hele leven beheersen, het maakt je kapot vanbinnen, het komt van de duivel. Je mag jezelf niet kapot laten maken door onzekerheid, daar ben je veels te mooi voor! God houdt van jou, niet omdat je veel of juist weinig make-up draagt, niet omdat je allemaal 9ns en 10en haalt, Hij houd van je omdat Hij je gemaakt heeft naar zijn evenbeeld. Naar zijn evenbeeld, tja, wat is dat nou? Denk maar is na, wie is God eigenlijk? Liefdevol, eerlijk, behulpzaam, geduldig, vriendelijk, Hij zit vol goede eigenschappen, die jij ook in je hebt. Wij mensen maken fouten, voelen ons onzeker, maar we zitten vol talenten en goede eigenschappen, en al die talenten en goede eigenschappen hebben we van God gekregen. Hij heeft je gemaakt, en Hij maakt geen fouten, hoe kan jij dan niet goed/minder/slapper/stommer zijn dan anderen mensen? YOU ARE GOOD, YOU ARE BEAUTIFUL, YOU ARE AMAZING <3

You are never alone.
Wat ik altijd een heel mooi liedje vind en waar ik ook 'kracht' uithaal is dit liedje van Britt Nicole, het gaat over de eerst gehuilde traan tot aan nu, en alles daar tussen, daar is God bij geweest, 'You have been walking with me all this time' dat zingt ze, You, is natuurlijk God, Hij is bij je, vertel het Hem, vraag of Hij je wilt helpen je zelf weer zekerder te voelen, Hij is er niet om zomaar te zijn, Hij is er omdat Hij je wilt helpen en omdat Hij van je houd, en wat Hij het liefste zou willen is dat jij jezelf kan waarderen, jezelf kan accepteren en van jezelf kan houden.
 Hierboven zie je het liedje waar ik het over heb, een super mooi liedje!

Dit alles geld natuurlijk ook voor mij, ik schrijf dit nu wel alsof ik mezelf wel 100% accepteer, maar deze artikelen schrijf ik ook voor mezelf, ook ik moet mezelf eraan herinneren dat ik goed ben en niet minder dan de anderen, ook ik heb zo mijn onzekerheden.

You are so beautiful<3

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.