Essence sheer & shine lipstick 03 BFF

17 oktober 2015


Essence heeft onlangs het assortiment vernieuwd en de sheer & shine lipsticks waren een van de vernieuwende producten in het schap, ik kon het niet laten en moest even een kijkje nemen met 03 BFF als gevolg :)

 Ik vind de verpakking leuk! Mooi simpel maar de gekleurde, half transparante dop geeft het net wat extra's. Het beste van al: de geur!! Het heeft dezelfde vanille geur als de MAC lipsticks, geeft dan toch een gevoel van luxe.
 De kleur is moeilijk vast te leggen aangezien het een aparte kleur is, het is een mengelmoes van paars en roze, een vleugje rood maar toch zacht en geschikt voor everyday door een soort lustre finish.
Superveel pigment heeft de lipstick niet, ik ben hier dan ook een aantal keer over heen gegaan maar daardoor is het geschikt voor een schooldag, super leuk toch? En bovendien is hij lekker zacht van textuur.


Wauw! Wat een mooie kleur! Na 2 uurtjes is bijwerken geen overbodige luxe maar ik vind hem zeker niet slecht! Ik vind het een mooie herfstige kleur, en laat het nou net herfst zijn haha! Sta je bij het Essence schap te twijfelen? Ik zou zeker 03 BFF eens swatchen, een mooie everyday herfstkleur die zeker het kijken waard is!

Essence sheer & shine lipstick 03 BFF 1,99
Te koop bij o.a. Kruidvat 

1 opmerking

  1. Is deze kleur nog ergens te kopen. Ik wil hem zo graag hebben maar kan het nergens meer vinden

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.