Essence i love stage eyeshadow base

23 oktober 2015

Oogschaduw basis is echt een must, oogschaduw die halverwege de dag gaat creasen is helemaal niets, je loopt tenslotte alleen maar voor gek. Oogschaduw basis is dan ook geen overbodige luxe, ik draag niet heel vaak oogschaduw, daarom twijfelde ik ook of ik hem wel aan wilde schaffen, na lang twijfelen heb ik hem dan toch gekocht, ik wilde het toch wel eens proberen!


01 beige
Een mooie simpele maar handige verpakking, ik vind de naam heel leuk, i love stage, je hebt verschillende producten in de i love stage collectie, je hebt bijvoorbeeld ook een mascara, en daarvan vind ik de verpakkingen ook leuk. Ik vind het altijd leuk als je het product door de verpakking heen kan zien, geeft het net wat extra's! Hoe cool zou het zijn als je een mascara hebt waarbij je het goedje al kan zien?

Je kan het via een 'lipgloss' applicator aanbrengen, gewoon een sponsapplicator dus, ik vind het persoonlijk heel  fijn, zo kan je gemakkelijk aanbrengen op de oogleden en kan je zelf bepalen hoeveel je erop doet. Waar ik wel even van schrok was de kleur, het is een donkere kleur met een oranje ondertoon, op de foto kan je het niet heel goed zien maar hij is echt heel donker, als je het uitveegt zie je er gelukkig nauwelijks van en het heeft (gelukkig) ook geen invloed op de oogschaduw kleuren die je erna aanbrengt.
De werking
Nu het belangrijkste! Ik vind hem fijn werken, je oogschaduw blijft er lang door zitten, bij mij weliswaar niet heel de dag, maar ik heb dan ook hele vettige oogleden en dan gaat het snel glijden, dus na 5 uur is afdeppen met een doekje wel even nodig maar ik vind het zeker niet slecht voor zo'n budget merk als Essence!

Essence eyeshadow base 2,59 
Te koopbij o.a. kruidvat

X
Angela 

1 opmerking

  1. Deze oogschaduwbasis gebruik ik iedere dag en ik vind het zo fijn werken! Gelukkig heb ik ook niet zulke vettige oogleden en misschien werkt het dan ook wel beter, bij mij blijft het wel de hele dag zitten.

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.