Cozy (winter) avond

19 oktober 2015


Koud, dat is winter samengevat in een woord (ja, ik weet dat het nog geen winter is maar mijn winterjas is al uit de kast gehaald hoor :) van de winter krijg ik altijd zo'n dip (evenals bij hele koude herfst dagen) je moet door het donker naar school, je handen bevriezen en je schoenen worden nat, bleh, niks voor mij. Maar toch is er een ding dat de winter voor mij toch ook weer onmisbaar maakt, de cozy winter avond.

Zal ik hem eens beschrijven, mijn perfecte winteravond? Een warme denken, kaarsen, thee, tv,blogs lezen (ja, dat doen we gewoon tegelijk!) slaapsokken en een pyjama, en daarvoor natuurlijk een warme douche, klinkt dat niet fijn?

Ik heb twee dingen in de winter dat heel veel mensen helemaal geweldig vinden maar waar ik helemaal niks mee heb: sneeuw en schaatsen. Schaatsen is leuk, net als sneeuw, maar dan voor een dag. Dan heb ik het er al weer mee gehad haha. Heb jij ook zoiets?

Nog een ding wat de winter leuk maakt is mijn poezen!Ze zijn dan meestal wat vaker binnen en als ik dan koud thuis kom ga ik even lekker met ze knuffelen, aah love that!

Dus ja, deze dingen slepen me altijd de koude wintermaanden een beetje door, dus met de winter in het vooruit zicht, ik kijk al uit naar deze dingen!

X

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.