Catrice & Essnce nagellak, I love my blue jeans & sweet macaron sin

16 oktober 2015


Essence heeft laatst het hele assortiment veranderd, gelnagellak, matte nagellak en nagellak met een jelly structuur, Essence heeft het allemaal, ook Catrice heeft mooie kleuren, ik vond het wel eens tijd om een roze/bruine kleur aan te schaffen en kwam uit op deze 2 nagellakjes, 99, sweet macaron sin en 22, i love my blue jeans.


22, i love my blue jeans
Ik was reuze benieuwd naar de naggellak van Essence want hij is mat! Ik had nog nooit een matte nagellak gehad en was dan ook heel benieuwd hoe het uit zou pakken! Ik heb meer van matte nagellak gehoord, maar vaak hoorde je ook dat het matte effect met 2/3 dagen ging slijten wat ik erg jammer zou vinden, maar deze matte nagellak stelt me niet teleur! Het effect blijft, tot op het moment dat jij de nagellak verwijderd dus dat is een goed teken!
De kwast is een beetje rond afgesneden wat heel fijn werkt, het lakt fijn, dekt gelijkmatig en is mooi diepblauw van kleur. Het staat heel mooi classy omdat het matte effect het geheel wat chiquer maakt, persoonlijk houd ik er wel van! Een echt gel lakje vind ik het niet, het blijft niet langer dan 3 dagen mooi zitten, in dat opzicht had ik er iets meer van vewacht. Wil je dat het langer blijft zitten? Dan moet je opzoek gaan naar een matte topcoat.
De swatch ziet er goed uit! Mooi matt, precies zoals het hoort, en heel mooi blauw!

99, sweet macaron sin
Ah! Wat houd ik van dit kleurtje, een mooie nude kleur, hij pakt wel iets bruiner uit dan ik had verwacht maar des ondanks vind ik het een prachtig kleurtje. Een mooie shiny finish en de nagellak dekt gelijkmatig.

Dit kwastje is ietsjes dunner dan die van Essence, gewoon een kwastje wat fijn lakt, maar ik verkies die van Essence wel boven Catrice. Wat me reuze mee viel was de kwaliteit! Ik heb eens een lakje van Catrice gehad die binnen een paar uur (ik overdrijf niet) al ging chippen, dus ik had er zo mijn twijfels bij. Maar Catrice heeft met dit lakje het tegendeel bewezen! Het blijft zo'n 4 dagen mooi op je nagels zitten (zonder topcoat!) well done Catrice.


Ik ben erg te spreken over deze lakjes! Ben je op zoek naar een leuk budget nagellakje zou ik zeker even kijken naar deze twee!

Catrice 99 sweet macaron sin 2,99
Essence 22 i love my blue jeans 1,69

Beide lakjes zijn o.a. te koop bij Kruidvat.

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.