Liebster award -discover new blogs

17 september 2015


Hey lieve mensen,
Door mijn lieve (blog)vriendin ben ik genomineerd voor de Liebster award, (thanks girl!) beniewd wat deze award inhoud? Lees dan snel verder!

Deze award is bedoeld om nieuwe (onbekendere) blogs te ontdekken!
Wat zijn de regels bij deze award? -Bedank de blogger die jouw heeft genomineerd.
                                                     -beantwoord de vragen van de blogger.
                                                     -nomineer 11 bloggers (of minder)
                                                     -bedenk 11 vragen voor de genomineerden.
                                                     -breng de genomineerden op de hoogte.
                                                    
 Let's get started!

Heb je een leuke beautytip die je wilt delen?
Eeehm, moeilijk! Mijn tip: misschien houd je heel erg van make-up en is je budget niet heel groot (of wil je gewoon geld besparen) vergeet niet dat make-up heel multifunctioneel is! Je favortiete zacht-roze lipstick kan je gebruiken als blush, aanstippen, uitwrijven en hoppa! Ook kun je je mooie lichte oogschaduw als highlighter gebruiken en je (sommige) oogschaduw als blush (of andersom)

Wat is je favo outfit?
Ik heb daar (helaas) geen foto van maar ik kan het natuurlijk wel gewoon omschrijven. Mijn highwaisted shortje (zwart) gecombineerd met een panty en mijn nikes, mijn witte kanten croptop met mijn zwarte adidas vest (die is bedrukt met witte hartjes) om het af te maken een mooi subtiel kettinkje en een klein ringetje om mijn vinger!

Wat is je lievelings make-up merk en waarom?
Essence! Lekker budget en er zijn soms van die knallende producten waar je ontzettend blij van word omdat het van fantastische kwaliteit is en het maar 2 euro kost! Maar als ik mezelf wil verwennen is een product van MAC ook niet verkeerd.

Heb je vreemde gewoontes?
Je kent misschien wel dat als je vader/moeder de auto uitstapt en hem opslot doen dat ze vaak even controleren of het echt dicht zit. Nou, dat doe ik dus ook haha.

Hoe ken je mijn blog?
Heel simpel, omdat je mijn vriendin bent!

Wat is het vreemdste dat jou is overkomen sinds je een blog bent begonnen?
Echt iets heel vreemds is nog niet voorgekomen, aangezien ik mijn blog nog maar 3 maanden heb, maar iets wat ik niet had verwacht is dat ik zo snel al bezoekers had van over de hele wereld. Polen, Israël, Noorwegen, Denemarken, Hongarije, Nepal en de Verenigde Staten, van alles zit ertussen (en dan heb ik ze nu nog niet eens allemaal gehad)

Wie is jouw favoriete blogger?
Ze staat stipt op nummer 1, Jiami! Jiami.nl is gewoon een fantastische blog, meer ga ik er niet over zeggen, kijk zelf maar!

Waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik houd van schrijven, miste een hobby en las veel blogs, de keuze was snel gemaakt.

Kan je jezelf omschrijven in 5 woorden?
Behulpzaam, lief, kattenmens, chocoladeverslaafd, ietwat ongeduldig.

Wat is je favoriete liedje?
Als ik heel eerlijk mag zijn, ik luister bijna nooit muziek, dus ik heb geen voorkeur. Wat ik heel vaak heb is dat mensen zeggen; hé Ans, ken je dit liedje? (na 2 minuten luisteren weet ik het nog niet) nee? Echt niet? Hij staat in de top 40 en op alle hitlijsten! Tja denk ik dan, ik ben niet zo into de muziek...

Waar kan je niet zonder leven?
Mijn familie, vrienden, poezen en chocolade!

Yay, dit waren dan de vragen, dit zijn de bloggers die ik nomineer:
Thehappylifeoflisa    
lifebybirgitt 
bymarlayne  
worldofideas  
1310bynora 
weheartpolish  
Versatile-eva  
brandnewdaynl 
elisadrea

Oke, oke, niet elke blog is even onbekend, maar dit zijn geen blogs die tot de blogtop horen (zoals Jiami bijvoorbeeld) en ik vind de blogs zo leuk dat ze een plekje moeten krijgen in mijn rijtje, en de liebster award is toch altijd leuk om te doen?

Mijn vragen voor de genomineerde bloggers:  

1. Hoelang blog je al en hoe vind je het tot nu toe?
2. Wat vind je spannend/eng?
3. Je bucketlist, wat staat er op nummer 1?
4. Wat wil je graag bereiken met je blog?
5. Geloof je? Zo ja, wat? En hoe sta je in het geloof?
6. Wat vind je de leukste stad om in te shoppen?
7. Wie wil je ooit nog eens een keer ontmoeten? 
8. Welke blogger vind jij de leukste kleding style hebben? 
9. Heb je huisdieren?
10. Wat is je favoriete social media app?
11.  Zou je ooit met srprs.me mee willen? (als je niet weet wat het is: je gaat op reis en op schiphol krijg je te weten waar je heen gaat d.m.v. een paar nummers in te voeren in een app) 

Ik vond het super leuk om genomineerd te zijn voor de liebster award en vond het dan ook heel leuk om hem in te vullen.

Q: wat vind jij van de liebster award? 

 

4 opmerkingen

  1. Leuk dat je mijn blog genomineerd hebt! :) Ik ben al een keer genomineere voor de Liebster Award, dus ga ik hier wat vraagjes beantwoorden in plaats van op m'n blog.

    6. Eindhoven is sowieso de leukste stad die er bestaat. Ten eerste is er een Primark en verder zitten er ongelooflijk veel andere winkels die ik leuk vind. Rotterdam is ook heel leuk!

    9. Ik heb helaas geen huisdieren. Maar de buren hebben wel een heel lieve kat die altijd naar onze tuin komt :)

    11. Lijkt me heel leuk, maar dan weet je van tevoren toch niet of je warme kleren in je koffer moet doen of niet?! Verder lijkt het me wel heel cool omdat je dan in landen komt waar je anders misschien niet zou komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief dat je me genomineerd hebt! Ik heb al vaker dit op mijn blog gedaan dus neem hem niet over maar beantwoord je vragen eventjes hier :)! Hoop dat je dat ook leuk vind <3

    1. Hoelang blog je al en hoe vind je het tot nu toe?
    Deze maand 3 jaar! Nog altijd even leuk!
    2. Wat vind je spannend/eng?
    Slangen. Blegh
    3. Je bucketlist, wat staat er op nummer 1?
    Met koeien knuffelen haha.
    4. Wat wil je graag bereiken met je blog?
    Veel haha! Ik zou graag groter en groter worden maar het belangrijkste vind ik dat ik lekker men ding kan doen!
    5. Geloof je? Zo ja, wat? En hoe sta je in het geloof?
    Nee. Ik geloof wel in de liefde en het goed doen :)
    6. Wat vind je de leukste stad om in te shoppen?
    Ik vind Almere best leuk!
    7. Wie wil je ooit nog eens een keer ontmoeten?
    Oegh das een moeilijke haha maar ik denk dat ik zou gaan voor cesar milan!
    8. Welke blogger vind jij de leukste kleding style hebben?
    Ik vind eigenlijk veel bloggers een leuke style hebben! Een van mijn favorieten is mary van Happily grey
    9. Heb je huisdieren?
    Ja een Kat xiam en Hond Damon, ook heeft mijn moeder nog 2 katten :)
    10. Wat is je favoriete social media app?
    Instagram for sure!
    11. Zou je ooit met srprs.me mee willen? (als je niet weet wat het is: je gaat op reis en op schiphol krijg je te weten waar je heen gaat d.m.v. een paar nummers in te voeren in een app)
    Nee.. ik kies dan liever zelf haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah super leuk dat jullie dan toch een aantal vragen in de comments beantwoorden! Leuk om jullie wat beter te leren kennen! En Lisa, officieel niet volgens mij♡

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.