Bershka shoplog

29 september 2015


De koudere temperaturen komen er al weer aan, dat betekent ook dat er weer een winterse garderobe aankomt! Grijs en blauw tinten, sweaters, het hoort er allemaal bij. Ik ben dan ook gaan shoppen bij de Bershka voor wat leuke winterse kleren!



Een simpel zwart shirtje, lekker stretchy stof en aan de zijkant een heel leuk detail, zie je dat daar een soort driehoek uit is? Een leuke toevoeging wat het simpele shirtje net wat extra's geeft.
Een lekker warme sweater met een gevlochten patroon, de kleur is moeilijk te omschrijven, een beetje créme/grijs met blauwe details, heel mooi! Het is een beetje een cropped model maar in combinatie met een highwaisted broek is het geen probleem.


Deze lijkt op de vorige maar is volledig grijs, dit is gewoon een lange sweater, ook deze heeft een gevlochten patroon wat ik enorm leuk vind! Hij is lekker warm en ik weet zeker dat ik hem nog vaak ga dragen!



Aaah ik vind deze zo leuk! Lekker simpel, leuk patroon, en een rits op (1) schouder. Het sweatshirt heeft een mooie diepblauwe kleur dat ik super leuk vind, zeker een favoriet!




Dit leuke shirt heeft een soort aztec patroon, heel leuk! Ook heeft het een detail op de elleboog, zie je? Heel leuk, ook bij dit shirt zit zo'n soort driehoekje aan de onderkant net als bij het eerste shirtje. Heel leuk!



Nu een broek! Dit is een highwaisted skinny jeans met een mooie bruine kleur, heel tof, ik had nog geen bruine broek en deze vind ik heel leuk! Het highwaisted model is ook super fijn, een hele fijne broek!



Het laatste alweer! Ook dit is een highwaisted broek, maar dan een blauwe met een acid print. Net als de vorige broek zit deze ook super fijn, een broek die ik vaak zal dragen!

Zo! Dit waren de items van mijn winter shoplog, ik kan de winter weer doorkomen haha.

Vind jij de Bershka ook zo'n leuke winkel?



Bershka zwart shirtje
Bershka sweatshirt met rits detail 
Bershka cropped sweater
 Bershka gevlochten sweater
 Bershka bruine broek
 Bershka blauwe broek
Bershka sweatshirt met elleboog detail




Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.