Adidas jacket

26 september 2015


Het is alweer een poosje geleden dat ik een post maakte over fashion en het begon dan ook weer te kriebelen, ik had gisteren mijn favoriete Adidas jasje gedragen en ik besefte me hoeveel plezier ik al wel niet aan dat jasje heb beleefd, aldus, tijd om hem met jullie te delen!

Ik heb dit jasje nu al een paar jaar maar ik draag hem sinds een jaar pas heel veel, waarom? Omdat toen ik hem kocht hij nog aan de grote kant was, maar nu, er gaat geen week voorbij zonder dat ik hem draag, ik vind hem zo onwijs leuk!
Dit vest past ook bijna overal bij, wat ontzettend fijn is, hij zit comfortabel en is ook best wel warm. Ik vind hem zo onwijs schattig, die hartjes erop zie je niet vaak, soms krijg ik er (van vreemde mensen) complimentjes over, zo leuk!
Ik vind het leuk dat dit een beetje een unieke versie is van de Adidas vesten, de hartjes zie je niet vaak en maakt het vest net wat leuker. Een wat chiquere outfit maakt hij ook net wat sportiever, wat ik ook heel leuk vind!
Ik weet zeker dat dit niet mijn laatste Adidas vest zal zijn, altijd als ik zie dat hij uit de was is trek ik hem zo snel mogelijk aan en als hij in de was zit dan denk ik heel vaak, wanneer is hij uitgewassen, het is gewoon zo'n fijn kledingstuk!
Ja, geweldig vind ik het! Ik draag hem met veel plezier en ik vrees voor de dag dat ik hem weg moet gooien, gewoon omdat ik hem zoveel gedragen heb dat hij kapot gaat, herken jij dat, dat je een kledingstuk hebt dat je het eigenlijk nooit zou willen weggooien? Bij mij is het dus dit Adidas vest!

Je kan hem hier vinden

Q: Heb jij een Adidas vest? En draag jij hem ook net zo vaak als ik?




1 opmerking

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.