You are beautiful

05 augustus 2015


De afgelopen tijd is er een video heel populair op YouTube, een meisje krijgt allemaal lelijke haatreacties als ze een selfie op instagram post zonder make-up.

Op mijn blog schrijf ik veel over make-up, ik vind het leuk om er mee te spelen, nieuwe producten te ontdekken of gewoon een keer een knallende kleur op mijn lippen te doen. Veel mensen vinden make-up nep (dat zie je ook in het filmpje terug, mensen reageren met this is fake, you are wearing to much make-up) maar ik sta daar anders in. Ja, je kan make-up als een soort masker gebruiken, misschien omdat je onzeker bent over je uiterlijk en je je daardoor beter voelt. Ik snap dat aan de ene kant wel. Ik zou dat ook doen als ik mezelf niet mooi vond. Aan de andere kant is het goed om jezelf te accepteren, (ik snap ook wel dat sommige mensen make-up nep vinden want je bedekt als het ware je eigen gezicht) ikzelf heb daar ook nog wel eens moeite mee, en dat is normaal, maar make-up als masker gebruiken voor je onzekerheid is niet goed, maar absoluut niet onbegrijpelijk. Ik vind dat je goed bent zoals je bent, ongeacht wat mensen van je vinden, als jij van make-up houd, gebruik het, vind je het stom? Gebruik het niet. Mensen zeggen ook wel eens dat het stom is om make-up te gebruiken omdat God je gemaakt heeft en dat je dus prima bent zoals je bent. Ikzelf sta daar net wat anders in. Ja, ik vind ook dat God jou en mij prachtig heeft gemaakt maar ik vind het geen reden om geen make-up te gebruiken. Make-up kan juist zo leuk zijn! Heb jij prachtige volle lippen (God heeft jouw die gegeven) waarom zou jij ze dan niet benadrukken met een knallende lipstick? Ik vind dat make-up er is om je mooiste punten in je gezicht te benadrukken, dat vind ik persoonlijk een goede manier.

Mensen die make-up artist zijn hebben talent voor het opmaken van mensen. God heeft jouw je talenten gegeven om ze te gebruiken, dan is het goed om dat te doen.

You are beautiful, met of zonder make-up, veel of weinig, maakt niet uit, geloof in jezelf, schaam je niet als je veel make-up draagt of juist weinig, schaam je niet als je als enige in de klas geen make-up draagt, of juist als enige in de klas wel make-up draagt, you are beautiful, wat mensen ook zeggen, jij bent jij, en dat is helemaal oké.

X
Angela

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.