Stille tijd in de vakantie?

09 augustus 2015


Stille tijd met God is leuk, het is fijn om even met Hem te praten. Maar in de zomer kan het er toch nog wel eens tussendoor glippen. Ik merk het zelf ook, ik ga later naar bed waardoor ik eerder zeg, laat maar even, het is al zo laat, ik doe het morgen wel. Toch is het beter en fijner om God óók in de vakantie op te zoeken, vandaag geef ik daar tips voor!

1. Ontdek wat jij leuk/fijn vind qua stille tijd.
Misschien doe jij altijd uit een bijbels dagboekje lezen maar vind je dat stiekem saai of heel lang, de vakantie is als je het mij vraagt dé tijd om te ontdekken hoe jij stille tijd met God wilt doorbrengen. Als jij je zoektocht start en allerlei dingen uitprobeert, ontdek je dingen, leer je over God en kan je op jouw manier God opzoeken!

 2. Lees christelijke blogs.
 De kans dat jij blogs leest is heel groot (aangezien je nu ook mijn blog leest) dus vind je blogs lezen waarschijnlijk heel leuk. Zoek eens een christelijke blog op! Ook van christelijke blogposts kan je veel leren, je leert over God en brengt dus ook tijd met hem door. Als je nu hier klikt ga je naar mijn favoriete christelijke meiden blog, heel tof!

3. DIY
Be creative! Maak collages, scrapbooks maakt niet uit. Zoek leuke plaatjes, print mooie bijbelteksten uit. Een leuke bezigheid voor in de vakantie, misschien leer je de creatieve kant van jezelf kennen en misschien leer je God ook wel heel anders kennen, een hele toffe en creatieve manier om het geloof te verkennen!

Doe jij aan stille tijd in de vakantie?

Love,
Angela

1 opmerking

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.