Personal update, lay-out onweer en nikes

16 augustus 2015


Hi mensen,
hier mijn eerste personal update! Geen idee waar ik naartoe wil met dit artikel maar dat maakt niet uit, ik vertel jullie gewoon even waar ik op dit moment mee bezig ben!

Zoals je ziet is mijn lay-out een (klein) beetje veranderd, ik heb een nieuwe banner, een volledig witte achtergrond en mijn blog post titels staan nu gecentreerd (in het midden). Ik was bij mijn vriendin en zij had mij wat handige tips en tricks gegeven, thanks girl! Mijn lay-out vind ik nu mooier omdat hij wat rustiger is, ik ga komende dagen hier en daar ook nog wat veranderen maar dat komt later wel.

Ook ben ik op vakantie geweest in Zeeland de afgelopen week, was super tof en heb genoten. Hebben jullie wat gemerkt van het onweer donderdag avond? Het hele huis werd regelmatig verlicht, brrr, ik heb het er niet zo op.

Over een weekje begint voor mij school weer en heb mijn boeken onlangs binnengekregen en het zijn er 19 volgens mij, behoorlijk wat! Wiskunde gaat denk ik wel weer een hele opgave worden dit jaar, maar hé, ik doe mijn best en meer kan je niet doen toch? Ik heb wel weer zin in het nieuwe jaar, ik ga naar 2VWO en heb zin om mijn vriendinnen weer te zien, vakantie verhalen uit wisselen en lol maken in de klas :) Yes please.

We zijn ook nog even Goes in geweest en zijn op zoek gegaan naar nieuwe sneakers. met succes. Ik zag deze Nikes alleen ze waren te klein, dus hebben we ze besteld in maat 38,5 (39 was er niet) en ja, ze kwamen aan! Ik maakte enthousiast de doos open en zag dit . Dus, iemand anders in dit land heeft nu mijn schoenen en ik die van hem. Yep, terug naar de winkel en over een aantal dagen kan ik dan de goede schoenen verwachten :)
De komende week(en) komen er ook heel veel reviews aan! Hier alvast een sneak peek :)

Dit was het dan, niet heel lang, maar gewoon een kleine personal update :)

X
Angela

1 opmerking

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.