New kicks

25 augustus 2015

In dit artikel kon je al lezen dat ik Nikes verwachtte, met wat horten en stoten kwamen ze dinsdag aan en blij nam ik mijn nieuwe schoenen in ontvangst, Nike air max IVO.


Ik wilde al een tijdje Nike air max hebben alleen de prijs lag meestal toch vrij hoog, vooral de nieuwe collectie is vaak toch wel tussen de 110,00 en 140,00 wat gewoon best wel prijzig is. Ik kwam dit paar tegen, in de aanbieding, ik was gelijk verliefd, mooi zwart met roze en witte details, ik was verkocht.
En wat zijn ze fel van kleur! In het echt is het allemaal nog veel feller, de bovenste foto in het artikel geeft de kleuren het beste weer. Ze lopen ook ontzettend fijn doordat ze een beetje met je mee veren, dat is natuurlijk ook heel belangrijk!

Ja, ik ben verliefd, ze lopen lekker, zien er mooi uit, en dat allemaal voor een zacht prijsje (zie hier ) Ik ben heel blij met mn nieuwe aanwinst en weet zeker dat ik er veel op ga lopen!

Heb jij Nike air max schoenen?

X
Angela



1 opmerking

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.