Mijn favoriete winkels

07 augustus 2015

bron
Jaaaaaa, shoppen, i likeee it <3, maar niet alleen kleding, beauty producten shoppen vind ik ook heel leuk maar nieuwe accessoires zoeken voor in mijn kamer vind ik ook heel leuk. Benieuwd naar mijn favoriete winkels? Lees snel verder!

Het eerste merk kan je al zien op het plaatje zien hierboven, de coolcat! Ja, ik vind het een super leuke winkel, sommige mensen vinden hem een beetje cheesy en ja, sommige items vind ik ook een beetje te, maar er zijn meer dan genoeg items die wel leuk zijn en ik kom er dan ook graag.
bron
 Jaa, de kruidvat, wat een pracht winkel als je het mij vraagt, ik kom er graag, leuke budget make-up en andere merken waar ik graag tussen neuzel, mijn geld spendeer ik dan ook graag daar.
bron

Voor mooie high-end make-up kan je het beste bij de Douglas zijn (of bij de MAC Pro Store) jammer genoeg verkopen ze niet in alle filialen MAC maar erg is dat niet, daar heb je ook nog de website voor. Van Bobbi Brown tot Lancaster naar Smashbox, zeg het merk en ze hebben het wel, je kan er ook nog eens leuke aanbiedingen vinden en advies kan je daar ook gerust vragen, ja, wil je jezelf verwennen met een luxe product? Ga dan naar de Douglas.
bron  
Voor (luxere) verzorgings producten ga ik graag naar The Body Shop, ze hebben fijne body butters in aparte geuren maar ook leuke make-up. Fijne verzorgings producten! Ze zijn wel wat duurder maar je krijgt er zeker wat voor!
bron
De Xenos heeft naar mijn smaak hele toffe accessoires voor in je kamer, leuke kaarsen, fotolijstjes en andere leuke hebbedingetjes voor een leuk prijsje, i like it <3

In welke winkels kom jij graag? Laat het me weten in de reacties!

X
Angela

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.