Mijn every day make-up producten

27 augustus 2015


Ik vind het altijd leuk om te zien welke producten mensen gebruiken om zichzelf op te maken, ik doe dan inspiratie op en maak looks na, daar kan ik onwijs van genieten! Vandaag laat ik jullie zien welke producten ik (bijna) dagelijks gebruik! Hierboven zie je alle producten al maar uiteraard loop ik ze allemaal nog even af!


De basis
Ik begin met de basis! Voor foundation gebruik ik de foundation soft touch mousse van Essence en vervolgens bedek ik de overige onzuiverheden met de cream concealer coverstick van Catrice, daarna bedek ik mijn wallen met een klein beetje liquid concealer van Essence en poeder ik het geheel af met de poeder van Essence.
Wenkbrauwen
Dan zijn we bij de wenkbrauwen aangekomen! Ik zie dat ik mijn grote pincet ben vergeten maar uiteraard gebruik ik die ook. Verder gebruik ik dit wenkbrauw palet van Catrice die twee kleuren bevat, een lichte en een donker bruine kleur, die gebruik ik in combinatie met mijn Essence wenkbrauw kwastje, een schuin afgesneden kwastje.
Ogen
Dan de ogen, hiervoor gebruik ik natuurlijk een likje mascara, deze is van Maybelline, meestal trek ik ook een eyeliner en daar gebruik ik de liquid ink eyeliner van Essence graag voor.
Blush
Blush! Ik heb meerdere blushes maar deze blush is mijn favoriet en pak dus ook meestal deze blush. Om mijn blush aan te brengen gebruik ik deze fleurige blush kwast van Essence.
Lipstick
Yay lipstick, lipstick is mijn favoriete onderdeel van mijn make-up routine, deze 3 kleurtjes vind ik dan ook ontzettend mooi en gebruik ik graag. Er zit een lipstick van Essence tussen, een lipstick/balm van max factor en een matte lipstick van MAC.

Dit waren dan mijn producten die ik (bijna) iedere dag gebruik, tuurlijk wissel ik ook wel eens van blush en gebruik ik een andere mascara maar dit zijn toch wel de producten die ik het meeste gebruik!

X
Angela




2 opmerkingen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.