MAC Please me

14 augustus 2015

MAC Please me
MAC stond al langer op mijn verlanglijstje (zie deze post) en wilde vooral een lipstick. En yay! Nu heb ik mijn eerste lipstick van MAC. Ik wilde heel graag Pink plaid maar ook Please me trok me heel erg aan. Faux is ook helemaal hot and happening tegenwoordig doordat Kylie Jenner die lipstick heel vaak draagt. Ik was bang dat Faux te bruin uit zou vallen en Pink plaid te grauw. Dus mijn keuze was gemaakt, een aantal dagen later was ik trotse eigenaresse van MAC Please me.

Laat ik beginnen bij de finish! Het is een matte lipstick (zonder glans) wat ikzelf heel mooi vind. Je hebt kans bij matte lipsticks dat ze je lippen uitdrogen, Please me is inderdaad een wat drogere lipstick maar zit totaal niet vervelend op de lippen. Het is romig van structuur en brengt fijn aan. En o ja, ik ben ook erg te spreken over de geur van de lipstick, vanille geur<3 veel beter dan een vieze chemische geur.
Swatch
Pigmentatie is top, dat had ik eigenlijk ook wel verwacht na heel veel reviews lezen. 1 keer over je arm heengaan en je hebt een hele goede dekkende laag lipstick, geld ook voor op de lippen, toppie! Een prachtige roze/nude tint die vele mensen wel zal staan. Een perfecte every day kleur.


Waauuuw love de kleur! Pigmentatie top, kleur top, dekking top, ja, ik ben nu al MAC verslaafd!
Houdbaarheid
De houdbaarheid van een lipstick is ook altijd nogal een dingetje, de ene lipstick vervaagt na 1 uur en overleefd een maaltijd op lange na niet, maar je hebt ook lipsticks die je er 's avonds om 11 uur nog af moet boenen. MAC is hier een pro in. MAC Please me blijft met gemak 6 uur zitten en een maaltijd overleeft hij gemakkelijk, en 's avonds kan je hem er gemakkelijk afhalen zonder je lippen open te halen omdat je de lipstick er niet afkrijgt.
conclusie
Wat een topper is deze lipstick, ik weet zeker dat ik hem nog vaak zal gaan dragen, hij is mooi matte, blijft lang zitten, pigmentatie is heel goed en hij droogt mijn lippen niet uit. En als je goed naar de huls hebt gekeken zie je dat er allemaal kleine glittertjes in verwerkt zitten. En nog een detail: er zitten op het zilveren deel van de huls (als de dop eraf is) zitten bolletjes, daardoor zit de dop er stevig op. <3 details.

MAC Please me, te koop bij verschillende Douglas filialen, en in de online shop van zowel Douglas als MAC.
MAC Please me is 19,50 euro.

Heb jij ervaring met MAC?

Love
Angela


Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.