Genieten van het leven

12 augustus 2015


Chocola, een mooi boek, MAC lipstick, kwarktaart, een knuffel, mijn poezen..... ja daar geniet ik nou echt van.
Wat is genieten? Of beter gezegd, waar kan jij van genieten? Een mooie auto? Een nieuw kledingstuk? Familie dagen? Ik weet het niet. Tevredenheid. Dat is misschien wel het sleutelwoord? Als jij tevreden bent over iets dan kan je ervan genieten. Geniet momentjes. Genieten kan lastig zijn. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lastig. Als je niet lekker in je vel zit is genieten heel lastig. Dat vind ik ook. Maar waar wordt een mens nou echt blij van? Dat is bij iedereen natuurlijk weer anders. Ik wordt van bovenstaande dingen heel blij, daar kan ik onwijs van genieten. Waar wordt jij blij van?

#100happydays
De #100happydays challenge is een hele toffe challenge, officieel moet je je aanmelden om deel te nemen maar dat hoeft niet (vind ik) sommige mensen doen het niet eens op social media maar schrijven elke dag iets in een boekje waar ze blij van worden omdat ze geen social media kanaal hebben. Maar goed de challenge is om elke dag een foto te maken en op instagram (het mag elk social media kanaal zijn dat jij wilt) te zetten (een foto van iets waar jij blij van wordt) en dan met de hashtag #100happydays en dat dan 100 dagen lang. Echt een tof concept! Je leert de kleine dingen in het leven waarderen. Het was vooral vorig jaar een hype maar toen kende ik het nog niet. Mensen doen het vandaag de dag nog steeds dus ik ga het ook doen! (ik meld me niet aan dat vind ik niet nodig, ik heb gelezen dat je dan een boekje met jouw 100 foto's kunt krijgen maar dat hoef ik niet persé) Dus de komende dagen (als je dit leest ben ik al een aantal dagen bezig) ga ik elke dag een foto plaatsen met de hashtag #100happydays !


Doe jij ook mee aan de challenge? Of heb je de challenge al gedaan?

X
Angela

1 opmerking

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.