Favorite books

06 augustus 2015

Yay, boeken, ik houd ontzettend van lezen en met een boek dat ik nog niet ken kan je me dan ook intens gelukkig maken, boeken, zon en chocola, perfect! Is mijn liefde voor boeken al duidelijk?


 Het eerste boek is het boek hierboven, een lied voor Jackson, een prachtig boek, ik ga niet heel veel over dit boek vertellen want ik heb al een heel artikel aan dit boek gewijd, de review vind je hier .

Het 2e boek! Het heet steeds minder mij. Het gaat over Joyce die een eetstoornis aan het ontwikkelen is, anorexia. Een bijzonder verhaal over hoe zij ermee omgaat hoe ze zich eronder voelt en hoe zij het ervaart absoluut een aanrader.

Love you miss you is ook een bijzonder en mooi boek. Lynn heeft ernstige astma en eczeem wat haar leven behoorlijk beïnvloed. Op den duur wordt ze opgenomen in een astmakliniek in Zwitserland, Davos. Een boek over piepende adem, chronische jeuk en hopeloze liefde, zegt het boek, een aangrijpend, mooi en ook een beetje een romantisch verhaal. Zeker het lezen waard!

Welke boeken raad jij aan? Laat het achter in de comments!

X
Angela  

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.