Mooie bijbelteksten #2

10 juli 2015

 Hi, Vandaag alweer de tweede uit de serie mooie bijbelteksten! Deze keer zet ik weer een aantal mooie bijbelteksten voor je op een rijtje!


Efeziƫrs 6:10 zegt: zoek uw kracht bij de Heer, in de kracht van zijn macht. Als je in moeilijkheden zit, problemen hebt, of verdrietig bent, zoek je kracht bij God, ga naar God toe, bid, zeg wat er is, vraag om hulp, want Hij zal je helpen door het proces heen, Hij laat je NOOIT alleen!

De vrucht van de Geest is liefde, vreugde, vrede, geduld en vriendelijkheid. Deze tekst staat in Galaten 5:22. Vandaag wil ik me even richten op vriendelijkheid. Roddelen is iets wat denk ik ieder meisje wel eens heeft gedaan, ikzelf ben daar ook geen uitzondering van. Maar wat we ook zeker allemaal weten, niet alleen meisjes, is dat woorden heel veel pijn kunnen doen, vraag aan God dat Hij je wilt helpen om juist een compliment te geven in plaats van een (ookal niet zo naar bedoelde) lelijke opmerking. God wil jou daarbij helpen, Hij heeft immers de eigenschap vriendelijkheid en wilt dat jij die ook steeds meer gaat krijgen!

In Psalm 33:1 staat: juich, rechtvaardigen, voor de Heer, de oprechten moeten Hem loven. God houdt ontzettend veel van je, meer dan jij je dat ooit kan voorstellen, Jezus is aan het kruis voor je gestorven en Hij laat je nooit alleen en zo kan ik nog 3927363829273 dingen opnoemen om Hem voor te danken! dank Hem voor alle mooie dingen in het leven! hij is het waard om voor te danken! En Hij wordt immers blij als je Hem dankt, juich voor de Heer, want Hij is goed!

Love,
Angela

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.