Mijn top 3 lipsticks

03 juli 2015


Hi,
Vandaag deel ik mijn top 3 favoriete lipsticks! Van nude tot weer wat heftigere lipsticks! (ik heb er voor jullie stiekem ook nog een lipliner bijgedaan) Enjoy!


                                 11 in the nude-11 nude love- 107- 047 wardrobe


De lipsticks die ik vandaag aan jullie laat zien zijn van Essence, Rimmel London en Revlon, een mixje dus! Van budget tot een beetje high-end lipsticks! Hierboven zie je de swatches, over het algemeen bij alle lipsticks goed pigment! Geen woah effect maar gewoon netjes! Die van Rimmel (rood) heeft het meeste pigment en is dan ook heel intens.

De eerste lipstick die ik wil laten zien vandaag is een lipstick van Rimmel London uit de Kate collectie. Dit is een prachtige bordeaux rode kleur!
Het is kleur 107, waarom hij bij mijn top 3 staat is omdat het simpelweg een prachtige, dieprode kleur is die zeker wel 4 uur blijft zitten! Hij droogt mijn lippen totaal niet uit en zit dus ook heel comfortabel op de lippen.
Hier zie je hem op mijn lippen, prachtig! Deze lipstick gebruik ikzelf alleen voor specialere gelegenheden dan gewoon school omdat ik hem daarvoor bij mijzelf nog iets te heftig vind.
De lipstick vind je hier
De tweede lipstick is van Revlon! Dit is een praaaaaaaaaaaachtige kleur! Paars, donker, licht, je kan de kleurintensiteit prima opbouwen. Toen ik deze lipstick voor het eerst opdeed was ik echt verrast! Ik dacht wooaah, wat glijd deze soepel over de lippen! Heel zacht! De verpakking is overigens ook heel mooi, simpel maar heel leuk door dat doorzichtige!
047 Wardrobe heet deze fantastische lipsctick.
Maak je maar geen zorgen over hoe lang deze lipstick blijft zitten, hij haalt met gemak 6/8 uur!
Op de lippen! Hier is de lipstick nog vrij licht, maar je kan hem zo donker maken als je wilt!Deze mooie lipstick vindt je hier (ik kan mijn kleur niet vinden, deze lijkt erop, die van mij is in Amerika gekocht, ik weet niet of Wardrobe ook in NL te koop is)
Yay, nu is het budgetmerk Essence aan de beurt, dat is altijd goed toch? Hier heb ik een nude kleurtje (tot tegenstelling van de 2 andere kleurtjes) Nummer 11, nude love. Nou, liefde voor nude heb ik wel!
Het is een mooie lichte nude kleur met een vleugje roze erdoor! Super mooi, hij slijt alleen wel vrij snel, na een uurtje moet je hem wel bijwerken. Met lipliner houdt hij het wat  langer vol.
Hier zie je de kleur nog eens goed, de verpakking oogt trouwens ook helemaal niet goedkoop! Pluspunt voor Essence!
En dan de lipliner die bij deze lipstick hoort, hij heet 11 in the nude, is een tintje donkerder dan de lipstick en heeft een warmere ondertoon. Ikzelf zou hem niet los dragen, daarvoor vind ik hem iets te bruin, maar ben jij een liefhebber van deze 90's kleur? Ga je gang, dan zal het je zeker mooi staan, hij is bovendien ook mat wat ik dan wel weer mooi vind!
Hier zie je lipliner + lipstick, mooi resultaat!
En hier enkel de lipliner, mooi, maar naar mijn smaak iets te bruin. lipliner en lipstick
Dit waren ze dan, mijn top 3 lipsticks! En 1 lipliner omdat hij onder de lipstick heel mooi vind staan!

Wat is jouw favoriete lipstick? 

X
Angela

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.