Mijn favoriete Jan Jans en de kinderen verhaaltjes

25 juli 2015


Ik houd van lezen, voornamelijk boeken maar zo nu en dan een strip waarbij je even lekker kan lachen is ook absoluut niet verkeerd! Suus en Sas zijn groot favoriet, ook van Noortje kan ik enorm genieten maar er is 1 soort strip die mijn hart écht veroverd heeft en waar ik eigenlijk altijd wel zin in heb, Jan Jans en de kinderen.Vroeger was het dan ook altijd zo dat ik dan Catootje was, (vond ik dan qua leeftijd) maar ik wilde altijd ouder zijn en wilde dan ook dolgraag Karlijn zijn, inmiddels ben ik wel uit die fase hoor haha.

Je kon het misschien ook al aan het plaatje hierboven zien, dit zijn vakantieboeken (dus extra dik) en heb er in totaal 5. Ik heb ook nog een moeder editie (LOL) en heel veel gewone edities. Hieronder zie je mijn gewone stripboeken. Het zijn er in totaal 9, nou 5+9+ het moeder boek, ja, ik had heel veel strips om uit te kiezen maar ik heb er een aantal leuke voor jullie uitgehaald!
Deze vind ik heel grappig, moet je die ogen van Jan dan zien in het een a laatste plaatje!
Haha, Jan was iets te overmoedig, zichzelf een beetje overschat.
Deze is gewoon super fun, alles voor niks gedaan!
Deze is best wel erg, maar juist daarom vind ik hem zo grappig.
Faalactie van Jans.
Ach, dan maken we er een appelboom van.
Hahahaha.
Nu zou ik niet graag Jan willen zijn haha.

Deze lijkt een beetje op de vorige maar ooooo wat is dit erg!

Lees jij wel eens Jan Jans en de kinderen? 

X
Angela









1 opmerking

  1. Oh! Ik ben dol op Jan Jans en de Kinderen! Mijn moeder en ik sparen de strips al langere tijd samen!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.