mijn 5 favoriete lakjes

31 juli 2015

258 Glammamia-kleurnummer 10-002 Ruby crush-430 coralicious-534 stairway to heaven


Ik houd van nagellak, de ene keer heb ik zin in een schattig roze kleurtje en de andere keer heb ik zin in een wat minder snoeperig kleurtje en ga ik voor donkerblauw. Alleen ik blijf moeite hebben met mijn rechterhand lakken haha.


Ik begin met dit leuke paarse kleurtje, het lakt heel fijn en totaal niet streperig, de dekking is ook prima, ik heb bij alle foto's overigens 2 laagjes nagellak op en dat is voldoende. Het enige nadeel wat ik hierbij dit lakje kan noemen is dat het een best wel dik kwastje heeft maar het is niet heel storend, absoluut een aanrader! -258 glammamia, Only You.
Over dit kleurtje van de HEMA ben ik heel enthousiast! Wat een prachtig kleurtje is dit! Het kwastje heeft een goed formaat, dekt goed, heeft geen stroperige structuur, wauw, wat een mooie felle klassieke rood is dit! Ik weet trouwens niet zeker of het echt nummer 10 is omdat de opdruk er een beetje afgevaagd was maar volgens mij is het nummer 10. -kleurnummer 10, HEMA.
Een lakje van Rimmel London, wat een prachtige glitters bevat dit lakje! En wat dekt hij goed! Het lakje bevat hele fijne rode glitters en wat grovere zilveren glitter. Als je dit lakje gebruikt als topping voor op het HEMA lakje hierboven, woow, wat heb je dan een mooi resultaat! -002 Ruby crush, Rimmel London.
Nog een Rimmel lakje! Ja weer goed dekkend en al die andere positieve punten (haha, niet voor niks 5 favoriete lakjes) een leuk koraal achtig kleurtje, leuk voor in de lente of in de zomer! -430 coralicious, Rimmel London.
Last but not least, een lakje van Only You! Het lakje is donkerblauw maar je kan duidelijk zien dat het geen zwart is, ik vind het een leuk lakje dat bijna overal wel bij past. Het dekt goed en de vloeistof is niet stroperig, alleen het kwastje is een beetje te dik. Prima lakje! -534 stairway to heaven, Only You.

Wat zijn jouw favoriete lakjes?

X
Angela





1 opmerking

  1. Ik heb niet echt een merk en een naam maar wel een kleur namelijk de kleuren lila en mintgroen

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.