Earphones van de HEMA

09 juli 2015


Muziek luisteren we allemaal wel eens denk ik, s' avonds in bed voor je gaat slapen nog even wegzwijmelen bij je favoriete nummer....heerlijk! Maar goede oordopjes zijn dan wel van belang, ik vraag me trouwens af of het aan mij ligt dat oortjes nooit blijven zitten of dat het gewoon aan de oortjes zelf liggen? Nou ja, ik weet het niet, toen ik mijn oortjes kwijt raakte (20 euro auww...) had ik nieuwe oortjes nodig maar ik had besloten niet weer zulke dure oortjes te kopen (bovendien vielen ze continue uit mijn oren) en besloot eens bij de HEMA te gaan kijken.

Goede oortjes heb ik nog nooit gevonden, althans, écht écht écht goede oortjes, nee nog niet gevonden, maar de oortjes die ik vandaag voor jullie review zijn dan absoluut niet slecht! Ik vind ze beter dan mijn HTC oordopjes terwijl die ruim 10 euro duurder waren, zo zie je maar weer, niet alles dat duurder is hoeft ook beter te zijn!
Het fijne van deze oordopjes is dat het verschillende maten dopjes bevat! Zo heb je voor ieder maat oor wel een passend siliconen dopje, persoonlijk gebruik ik de middel maat, die bevalt me prima!
De oortjes geven prima geluid, niks op aan te merken! Het snoer is lekker lang, wel 1,5 meter! Heel handig, wat ik eigenlijk wel jammer vind is, dat het snoerje niet plat is maar rond, als het rond is is het heel lastig uit de knoop te halen, bij een plat snoertje is dat niet het geval maar dit is dan ook het enige nadeel wat ik kan bedenken!
Hier zie je het gehele setje nog even bij elkaar, drie verschillende maten siliconen dopjes, 1,5 meter snoer en het stekkertje is 3,5mm, prima! Ik vind het hele fijne oortjes, ze blijven niet perfect in mijn oren zitten maar zitten al steviger dan mijn vorige oortjes, onthoud wel dat ieder mens anders is, bij mij zitten ze prima, bij een ander kan dat anders zijn, gelukkig heeft HEMA er drie verschillende dopjes bij gedaan wat dat ongemak zover het mogelijk is voorkomt. Deze oortjes zijn zeker het geld waard! Voor al €7,95 kunnen deze schattige roze oortjes bij jouw thuis liggen en kun je er heerlijk van genieten! De oortjes kun je ook op de website vinden.

Welke oortjes raad jij aan? Laat het me weten in de reacties!

X
Angela



Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.