De 25 food vragen tag

28 juli 2015


Een lekker stukje chocola of een Doritos chipszak, ik heb daar niks op tegen, maar ook met een lekkere salade kan je me blij maken. Ik kwam de 25 food vragen tag tegen en besloot die maar gelijk te doen! O ja, de chocola hierboven ben ik nu aan het eten (dont worry, niet de hele reep :))

Wat is je favoriete ontbijt?
Met een boterham met Nutella en een beschuitje met jam ben ik al blij. Een boterham kaas doet het ook goed trouwens.

Hoe drink je je koffie?
Heel veel mensen kijken me raar aan als ik zeg dat ik koffie lust, maar zeker lust ik wel koffie! Maar om op de vraag terug te komen, met een beetje melk erin vind ik de koffie het lekkerst.

Wat zit er op je lievelings broodje?
Eeehh, kaas of Nutella.

Soep of salade?
Salade <3 maar de groentesoep van mn moeder is ook niet verkeerd.

Wat is je favoriete kookboek?
Heb ik niet. Oeps.

Nooit meer zoet of nooit meer hartig?
Ik ben best wel een zoetekauw dus dan ga ik voor nooit meer hartig.

Welke keuken (land) is je favoriet?
Italiaans<3 maar Indonesisch vind ik ook lekker.

Wat is je favo food film?
Heb ik niet. Weer oeps.

Wat is je meest ultieme guilty pleasure?
Vla met hagelslag, vind ik heeeel lekker.

Wat is je grootste inspiratiebron?
Foodgloss. Ze maakt hele lekkere dingen, van muffins tot salades, perfect!

Thuis koken of uit eten gaan?
Zo op zn tijd is uit eten lekker, maar met thuis koken is niks verkeerd. Bij uit eten gaan heb ik altijd een speciaal gevoel, het is voor een speciale gelegenheid, als ik het 5 keer in de week zou doen is voor mij dat speciale er denk ik af, en het speciale vind ik juist zo leuk aan uit eten gaan!

High-end of low profile?
Tja, voor een beetje kwaliteit betaal je wel wat meer maar dan heb je ook beter eten. Ik denk tussen in.

Wat is je lievelings restaurant?
Oehh, ik denk dat ik er een paar heb, Ristorante La Strada is een groot favoriet van mij, Floor vind ik ook fijn en het Texas ribhous is ook ontzettend leuk.

Boodschappen doe ik bij?
Aldi, Jumbo en Deka, dat zijn onze favorieten.

Het lekkerste dat ik ooit gegeten heb...
Poehh, moeilijk, banaan met chocola vind ik heel lekker maar mint schepijs vind ik ook zoooooooooooo lekker!

Wat is je favo cocktail?
Heb ik niet......

Koffie met George Clooney of Heston Blumenthal?
George Clooney.

Wat mag niet ontbreken in jouw keuken?
Ik heb nu natuurlijk nog geen eigen keuken maar mooi bij elkaar passend servies zou ik heel leuk vinden.

Mijn favo snack is...
Geef me een chocolade muffin of aardbeien en ik ben happy. Zie je trouwens de muffins hieronder? Wow, wat waren die lekker!

Wat moet er op jouw pizza zitten?
Salami of ham. Maar geen ananas.

Wat lust je absoluut niet?
Spruitjes. Super cliché haha.

Mijn favoriete foodblog is?
Foodgloss, dat is dan geen blog maar YouTube kanaal maar ach, ik vind het mee tellen.

Het gekste dat je ooit gegeten heb?
Eigenlijk heb ik nog nooit iets extreems gegeten ofzo......

Wat staat er op je food bucketlist?
Eigenlijk helemaal niets haha.

Ik kan niet leven zonder.....
FRIET<3 Pure liefde.

Ik tag iedereen die dit leest, hoe meer mensen die hem invullen hoe leuker het is!

X
Angela

1 opmerking

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.